Τι βρήκα στις διακοπές μου

  Στις οικογενειακές διακοπές μου πήγα πρώτα στο Μούρεσι Πηλίου, αλλά δυστυχώς φοβηθήκαμε με τις φωτιές και τις συνεχίσαμε στην Κύθνο. Εγώ θα σας μιλήσω για το τι βρήκα στην παραλία Παπά Νερό, που βρίσκονταν κοντά στον ξενώνα μας, στο Μούρεσι.

   Λοιπόν, νομίζω πως διψάτε να μάθετε, μετά από την πολυλογία μου : 

Στο Παπά Νερό, ώρα 20:35, μέρα Τρίτη 3 Αυγούστου 2021 (να τη θυμάστε την ημερομηνία αυτή) στους βράχους δίπλα στην περιπατητική διαδρομή που οδηγούσε στη Νταμούχαρη, την προηγούμενη μέρα το πρωί με τον μπαμπά μου, είχαμε δει ένα μπουκάλι να επιπλέει ανάμεσα σε κάτι βράχους που βρίσκονταν μέσα στη θάλασσα. Δεν μπορούσαμε να κολυμπήσουμε γιατί ήταν βαθιά, κι έτσι σκεφτήκαμε να περιμένουμε την επομένη το απόγευμα, που θα έχει πλημμυρίδα και το μπουκάλι θα έβγαινε στην ακτή.

    Και είχαμε δίκιο! Είχε θαφτεί στην ακρογιαλιά από την πίεση του κύματος! Είχε μάλιστα και μήνυμα μέσα ! Για να σας πείσω λίγο περισσότερο, ορίστε μερικές φωτογραφίες:

    

 


Έγραφε :ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ! 

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1992 (ΜΙΑ ΑΝΥΣΥΧΗ ΠΑΡΕΑ ΠΑΙΔΙΩΝ)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

'Ενωση Χαρούμενης Ανάγνωσης - μια ανοιξιάτικη πρωτοβουλία της Έ.Χ.Η

Καλοκαιρινό φιλανθρωπικό bazaar της Ένωσης Χαρούμενης Ημέρας

Christmas songs - Piano by Stavros για φιλανθρωπικό σκοπό