Δράσεις της Ε.Χ.Η

 Η πρώτη δράση για εμάς είναι η Δράση Μεγάλου Οικολόγου. Αφορά τον καθαρισμό της νέας παραλίας.Φορέστε γάντια,πάρτε μια σακούλα (όχι πλαστική) και ξεκινάμε για μια τεράστια ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΑ! Η δεύτερη δράση είναι η : κάνε χαρούμενο τον γείτονά σου.Σε αυτή επιτέλους τη δράση ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΛΑΤΕ ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ Γράφοντας πάντα Ε.Χ.Η / Ένωση Χαρούμενης Ημέρας.Η τρίτη (και τελευταία) δράση είναι η:βοήθεια.Βοηθάτε τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.Τώρα είστε ένα πραγματικό μέλος της Ε.Χ.Η!

Σχόλια

  1. Καλησπέρα αγαπημένη μου Ένωση! Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος σας και θα πάρω μέρος στις δράσεις που ανακοινώνετε.
    Θα ήθελα να ενημερώσω ότι είμαι στην διάθεση της χαρούμενης παρέας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί!
    Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να συμμετέχω στην παρέα σας!

    Με αγάπη

    Άννα Δημητρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Ευχαριστούμε που πήρατε την πρωτοβουλία να γίνετε μέλος της Ε.Χ.Η!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

'Ενωση Χαρούμενης Ανάγνωσης - μια ανοιξιάτικη πρωτοβουλία της Έ.Χ.Η

Καλοκαιρινό φιλανθρωπικό bazaar της Ένωσης Χαρούμενης Ημέρας

Christmas songs - Piano by Stavros για φιλανθρωπικό σκοπό